Logo site

Clinicile LOTUS-MED se alătură inițiativei «Promotori ai sănătății», parte a campaniei de prevenție a cancerului de sân derulată de Asociația CREDU

Campaniile de educare și informare pentru sănătate, lansate de ONG-uri, companii și alte organizații, joacă un rol crucial în creșterea gradului de conștientizare a publicului cu privire la diverse probleme de sănătate și promovarea unor comportamente preventive.

Cu toate acestea, impactul acestor campanii poate fi limitat de resursele disponibile și de capacitatea de a ajunge la un public larg.

Inițiativa Asociației CREDU » Ambasadorii Sănătății » oferă o soluție inovatoare pentru a amplifica impactul campaniilor de educare și informare prin intermediul unei rețele naționale de promotori voluntari ai sănătății.

Beneficiile multiplicării informației:

  • Creșterea gradului de conștientizare: Prin implicarea directă a Ambasadorilor Sănătății în comunități, mesajele campaniilor ajung la un public mai larg și mai divers, inclusiv la segmente de populație care ar putea fi mai greu de atins prin canale tradiționale.
  • Îmbunătățirea înțelegerii: Ambasadorii Sănătății pot adapta și contextualiza mesajele campaniilor pentru a le face ușor de înțeles și relevante pentru specificul comunității lor.
  • Creșterea credibilității: Informațiile transmise de către Ambasadorii Sănătății beneficiază de un plus de credibilitate datorită statutului lor de membri ai comunității și a cunoștințelor dobândite prin intermediul programului de instruire.
  • Promovarea acțiunii: Ambasadorii Sănătății nu se limitează doar la transmiterea informațiilor, ci pot acționa că agenți ai schimbării, încurajând membrii comunității să adopte comportamente sănătoase și să utilizeze serviciile medicale preventive disponibile.

Utilizând credibilitatea și expertiza sa, LOTUS – MED s-a alăturat atât campaniei de prevenție, cât și inițiativei de popularizare a importanței efectuării investigațiilor medicale specifice la timp.

Asociația CREDU utilizează diverse „instrumente” pentru a face mai vizibil mesajul comunicat. Unul dintre acestea este „biletul roz”, care „amintește” mesajul campaniei „Tu ai făcut investigațiile la sân anul acesta?”.

Acest mesaj trebui „rostogolit” și transmis la cât mai multa lume, pentru a creste gradul de conștientizare a efectuării, la timp a analizelor.